Saturday 14 January 2012

PUTUS :)

okey , semalam baru je break dgn dia . sebenarnya , aku break ada sebab ! aku break sebab , aku nak tumpu pada pelajaran . buat masa sekarang , aku nak pikir masa depan aku saja . single lagi baik dari kapel . senang nak tumpu pada pembelajaran . tayah sebok sebok nak pikir pasal boyprenggg ni . -.-' bila kapel , nanti dia tu merajuk dia ni merajuk ! tak pasal pasal nak pikir mcm na nak pujuk dia . >,< bercinta akan timbul banyak masalah , nanti rebut pakwe dia tu , rebut pakwe dia ni ! ye tak ? --' forever alone , senang dan tenang ! :) think about study ! ^____^ tak larat nak layan dia , cuz pelajaran lagi penting dari kapel ! :D kalau ada org mintak kapel tu , faham faham la , kalau aku tolak cuz aku cuma ingin berkawan . C: no couple no hurt no cry no love . masa depan harus dilanjutkan ke hadapan ! :)



No comments: